Pressemeddelelse Din Bilpartner, Marts 2020

PRESSEMEDDELELSE FRA DIN BILPARTNER 2020!!

LC Autoservice henter og bringer din bil, så du kan blive hjemme!

I disse dage er det vigtigt, at vi alle følger regeringens retningslinjer i forhold til COVID-19, og det er også vigtigt, at vi støtter op om vores lokale virksomheder, hvis vi ønsker, at de også er her på den anden side af epidemien. Derfor tilbyder værkstedskæden Din Bilpartner at hente og bringe kundernes bil i forbindelse med værkstedsbesøg.

Værkstederne i Din Bilpartner-kæden holder åbent og tager alle de forholdsregler, de kan for at undgå smitte af COVID-19. Men det er ikke alle, der kan forlade deres hjem, hvis de fx er i karantæne eller i risikogruppen, og dem og alle andre vil det lokale Din Bilpartnerværksted LC Autoservice gerne hjælpe.

Anders Rasmussen fra Din Bilpartner LC Autoservice er glad for at kunne tilbyde sine kunder at hente og bringe deres bil: ”Vi skal hjælpe hinanden i disse tider. Det er vigtigt for os at yde vores kunder den bedste service, så det er nemt og trygt for dem at have deres bil på værksted. Derfor tilbyder vi hente bringe-service til dem, der ikke selv kan komme til os. Lige nu går vi hjulskifte-tiden i møde, hvilket for de fleste bilejere betyder et besøg hos værkstedet, og dem er vi klar til at hjælpe.

På grund af den aktuelle situation er der flere, der har nemmere end normalt ved at undvære bilen, og som gerne vil udnytte tiden til at få skiftet til sommerdæk eller tjekket bilen igennem, og de er naturligvis velkomne på værkstedet. Vi har taget en række forholdsregler, så vi kan passe på både kunderne og os selv. Vi spritter f.eks. rat, håndbremse, gearstang, håndtag og bilnøgler af, når vi er færdige med en bil.”

Støt de lokale virksomheder
Som de fleste andre brancher kan også autoværkstederne mærke, at situationen er presset, og at der ikke er så travlt som normalt for denne årstid. Derfor lyder en opfordring om at benytte de lokale virksomheder, så de også kan være her, når tingene igen er normaliserede.

Kædechef i Din Bilpartner Jakob Knudsen udtaler: ”Det er dejligt at se, at vores værksteder tilbyder at hente og bringe deres kunders biler, så de kan få sommerhjul på eller serviceret deres bil. Og jeg håber naturligvis, at kunderne vil støtte op om vores lokale værksteder. De knokler stadigvæk på derude og gør deres bedste for at gøre det nemt og hurtigt for kunderne at have deres bil på værksted. Vi siger, at en bil betyder frihed, og det gør den måske endnu mere i disse tider, hvor det er en stor frihed at kunne køre ud og trække lidt frisk luft og komme lidt ud fra hjemmet, hvor mange af os opholder sig meget mere end normalt.”

Hvis du er interesseret i at få hentet og bragt din bil, kan du gøre opmærksom på det, når du bestiller tid via dinbilpartner.dk eller ved at kontakte LC Autoservice.

For yderligere info - kontakt:

For yderligere information kontakt

LC Autoservice A/S
Silkeborgvej 136, Lund
8700 Horsens

Mail. info@lcautoservice.dk

www.lcautoservice.dk

Jakob Knudsen, kædechef, Din Bilpartner. Tlf. 91334027 eller jakob.knudsen@dinbilpartner.dk